Sådan bliver du medlem

Kære kommende medlem. Velkommen til Ribe Roklubs hjemmeside.
Vi tilbyder roning i outrigger, inrigger, kajak,samt SUP og eRoning.
Har du aldrig roet før, så skal du først igennem et uddannelsesforløb, hvor du til slut bliver frigivet til at ro én bestemt bådtype. Det er muligt efterfølgende at blive frigivet til alle bådtyper. Til aktiviteter på vandet, skal du ud over at gennemføre et uddannelsesforløb også gennemføre en svømmeprøve

Åbent hus
Tag en ven med og mød op til vores åbent hus. Her står vores instruktører klar til at vise dig, hvilke bådtyper vi har. Og er du frisk på det, så kan du komme med ud at ro i den bådtype du kan lide. Husk dog skiftetøj :-) Find datoen for åbent hus på klubbens hjemmeside. Læs mere om åbent hus HER.

Tilmelding til instruktion
Find instruktionsholdet på vores hjemmeside. eller følg link til kajak eller inrigger direkte herunder. Du vil som ny medlem først blive bedt om at oprette en profil, derefter skal du betale A-kontingent og tilmelde dig instruktionsforløbet via højre side på vores forside.
Fremgår bådtypen ikke af listen, er der endnu ikke åbnet op for tilmelding til instruktionsforløbet eller instruktionsforløbet er gennemført i den pågældende bådtype.
Du kan læse mere om instruktionen og sætte dig på venteliste i de forskellige bådetyper herunder:
Instruktion i kajak.
Instruktion i inrigger.
Instruktion i SUP

Har du spørgsmål?
Så kontakt en af instruktørerne i den bådtype du vil ro i (se punktet instruktører under de enkelte bådtyper) eller rochefen for den bådtyde du vil ro i.